Strona główna Portalu >>> newsy >>> konkurs
Kanon Twórców II - DIGITAL EDITION
konkurs

15. lutego Canon Polska rozpoczyna kolejną edycję wyjątkowego konkursu dla młodych twórców sztuk wizualnych. Kanon Twórców II Digital Edition da im szansę zawodowego realizowania swoich pasji.

 
autor: Patryk Poślednik
|
28-02-06
|
Źródło: MEDIATOUCH Group

www.kanontworcow.pl

Do grona jurorów konkursu zapraszani są wybitni profesjonaliści i uznani artyści. W tym roku zasiadają w nim Jacek Studziński, Grzegorz Kiszluk, Paweł Jońca, Andrzej Świetlik, Marcin Wawrzkiewicz, Wojtek Wawszczyk i Hirek Wrona.

Wyróżnieni przez nich uczestnicy nagradzani są najwyższej klasy sprzętem oraz propozycjami zleceń i staży w czołowych polskich agencjach i studiach projektowych. Zwycięskie prace stają się wizytówką swoich autorów - zebrane w prestiżowym albumie trafiają do wielu firm. W ten sposób laureaci Kanonu Twórców zyskują rozgłos i możliwość zawodowego rozwoju, a branża reklamowa - adresy utalentowanych współpracowników.

Potrzeba kontaktu między młodymi twórcami i środowiskiem jest bardzo silna. Stworzyliśmy więc zupełnie nową jakość - znacznie więcej niż kolejny konkurs z nagrodami rzeczowymi - mówi Izabela Rogulska Corporate Communication & PR Manager z Canon Polska. - Kanon Twórców to idea zbudowania pomostu pomiędzy początkującymi projektantami, pełnymi zapału i świeżych pomysłów, a środowiskiem reklamowym, którego możliwości i doświadczenie są ważnym elementem polskiego dizajnu. Połączenie tych dwóch sił - nieskrępowanej wyobraźni i profesjonalizmu - tworzy nowy kanon myślenia o projektowaniu. Otwieramy przed młodymi ludźmi rynek pracy, dając im niepowtarzalną okazję zmierzenia swojego talentu z realiami wymarzonego zawodu.

Prace konkursowe w kategoriach: Digital Motion, Digital Photography, Digital Graphics i Digital Creation można nadsyłać do 15. maja. W tegorocznej edycji konkursu utworzono nową kategorię (Digital Creation) dla grupy profesjonalistów.


Akcję Kanon Twórców wspierają: Adobe, Eizo , Wacom, Taschen i TMC Art.

Patronat medialny objęli: KinoPolska, AntyRadio, Onet.pl, Aktivist, Polityka, Focus, Brief, FotoPozytyw, 2+3D, Fotopolis.pl, Digart.pl, Flashzone.pl, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.